CASE STUDY: Rozwój osobisty

Coraz częściej dochodzą nas słuchy z różnych źródeł, iż zawężone targety nie działają tak dobrze, jak kiedyś i należy przerzucić się na szerokie grupy. Z przyjemnością obalamy tę tezę. Nawet niszowe branże z dobrze dopasowanym targetem mają szansę na sukces w social media.

DESCRIPTION

Branża rozwoju osobistego to wyzwanie dla każdego Marketingowca. Klientem docelowym, są osoby, które pragną głębokiej, pozytywnej i trwałej zmiany w tym, jak postrzegają siebie i świat. Nasz Klient oferuje działania, które pozwalają rozwijać indywidualne umiejętności, wiedzę i pewność siebie dzięki, którym odbiorca może zrealizować swoje marzenia, uwolnić swój potencjał i osiągnąć swoje cele.

CHALLENGES

Świadomość samorozwoju nie jest tematem nam nieznanym, nadal pozostaje jednak w kategorii niszowej. Klientce zależało na pozyskaniu Klientów na zajęcia grupowe. Zawężony obszar działania stanowił znaczne utrudnienie.

SOLUTION

Wytypowaliśmy odpowiednie grupy docelowe. Dzięki bliskiej współpracy z Klientką udało nam się nie tylko odpowiednio dopasować przekaz graficzny, ale także skutecznie kierować reklamy, tak aby trafiały do osób zainteresowanych zajęciami grupowymi. 

Industry: Personal development

OPERATING RANGE: National

AD CAMPAIGN PLATFORMS: Facebook, Instagram, Audience Network

Want to know more?

Do you want to join our satisfied clients? We are ready to collaborate, and our team of specialists will surely rise to the occasion. 

Key results of the campaign

Liczba pozyskanych kontaktów

0

Liczba reakcji i zapisanych postów

0
en_GBEnglish