CASE STUDY: Rozwój osobisty

Coraz częściej dochodzą nas słuchy z różnych źródeł, iż zawężone targety nie działają tak dobrze, jak kiedyś i należy przerzucić się na szerokie grupy. Z przyjemnością obalamy tę tezę. Nawet niszowe branże z dobrze dopasowanym targetem mają szansę na sukces w social media.

PËRSHKRIMI

Branża rozwoju osobistego to wyzwanie dla każdego Marketingowca. Klientem docelowym, są osoby, które pragną głębokiej, pozytywnej i trwałej zmiany w tym, jak postrzegają siebie i świat. Nasz Klient oferuje działania, które pozwalają rozwijać indywidualne umiejętności, wiedzę i pewność siebie dzięki, którym odbiorca może zrealizować swoje marzenia, uwolnić swój potencjał i osiągnąć swoje cele.

SFIDAT

Świadomość samorozwoju nie jest tematem nam nieznanym, nadal pozostaje jednak w kategorii niszowej. Klientce zależało na pozyskaniu Klientów na zajęcia grupowe. Zawężony obszar działania stanowił znaczne utrudnienie.

ZGJIDHJE

Wytypowaliśmy odpowiednie grupy docelowe. Dzięki bliskiej współpracy z Klientką udało nam się nie tylko odpowiednio dopasować przekaz graficzny, ale także skutecznie kierować reklamy, tak aby trafiały do osób zainteresowanych zajęciami grupowymi. 

Fusha: Zhvillimi personal

GJIRNDJA E VEPRIMIT: Kombëtare

SHPËRNDARJA E REKLAMAVE: Facebook, Instagram, Audience Network

Dëshiron të dish më shumë?

Dëshiron t'i bashkohesh klientëve tanë të kënaqur? Ne jemi gati për bashkëpunim dhe ekipi ynë i specialistëve me siguri do të përmbushë detyrën. 

Rezultatet kryesore të fushatës

Liczba pozyskanych kontaktów

0

Liczba reakcji i zapisanych postów

0
sqAlbanian