CASE STUDY: Konstrukcje stalowe

“Zdecydowałem się, ale nie wierzyłem, że cokolwiek z tego będzie”

DESCRIPTION

W naszej branży jednym z najbardziej przyjemnych momentów jest ten, w którym Klient nie jest przekonany, że coś zadziała, a my mu udowadniamy, że jest to do zrobienia. 

Można byłoby sobie zadać pytanie, ile potencjalnych Klientów będzie na Facebook’u na konstrukcje stalowe, a dokładnie w dwóch województwach. 

Żeby bliżej przyjrzeć się sprawie, Klientowi zależało na kontrahentach, którzy potrzebują budowy hali rolniczych oraz przemysłowych, których minimalna wielkość będzie wynosiła 500m2. 

CHALLENGES

SOLUTION

Z racji doświadczenia w pokrewnych branżach, grupa odbiorców do której powinniśmy kierować reklamy nie była dla nas problemem. Musieliśmy natomiast mocno zastanowić się nad tym, jak dotrzeć do Klientów, których interesuje wielkość konstrukcji powyżej 500m2. 

Ryzykując wzrost kosztu za pozyskanie kontaktu postawiliśmy na szczerość w reklamach i na pierwszym planie umieściliśmy informację na temat minimalnej wielkości w grafikach. 

Słowa Klienta przy przedłużaniu kontraktu: “Nikt się u nas nie spodziewał, że to zadziała”. Klient kontynuuje współpracę, obniżył również budżet, ponieważ nie był w stanie przerobić ilości napływających zgłoszeń. 

BRANŻA: Konstrukcje stalowe

ZASIĘG DZIAŁANIA: Dwa województwa

AD CAMPAIGN PLATFORMS: Facebook, Instagram, Audience Network

Want to know more?

Do you want to join our satisfied clients? We are ready to collaborate, and our team of specialists will surely rise to the occasion. 

Results

Key results of the campaign

Number of filled forms

0

Number of advertising campaigns carried out

0

Number of optimizations on the account

0

Number of graphics created

0
en_GBEnglish