CASE STUDY: Konstrukcje stalowe

“Zdecydowałem się, ale nie wierzyłem, że cokolwiek z tego będzie”

OPIS

W naszej branży jednym z najbardziej przyjemnych momentów jest ten, w którym Klient nie jest przekonany, że coś zadziała, a my mu udowadniamy, że jest to do zrobienia. 

Można byłoby sobie zadać pytanie, ile potencjalnych Klientów będzie na Facebook’u na konstrukcje stalowe, a dokładnie w dwóch województwach. 

Żeby bliżej przyjrzeć się sprawie, Klientowi zależało na kontrahentach, którzy potrzebują budowy hali rolniczych oraz przemysłowych, których minimalna wielkość będzie wynosiła 500m2. 

WYZWANIA

ROZWIĄZANIE

Z racji doświadczenia w pokrewnych branżach, grupa odbiorców do której powinniśmy kierować reklamy nie była dla nas problemem. Musieliśmy natomiast mocno zastanowić się nad tym, jak dotrzeć do Klientów, których interesuje wielkość konstrukcji powyżej 500m2. 

Ryzykując wzrost kosztu za pozyskanie kontaktu postawiliśmy na szczerość w reklamach i na pierwszym planie umieściliśmy informację na temat minimalnej wielkości w grafikach. 

Słowa Klienta przy przedłużaniu kontraktu: “Nikt się u nas nie spodziewał, że to zadziała”. Klient kontynuuje współpracę, obniżył również budżet, ponieważ nie był w stanie przerobić ilości napływających zgłoszeń. 

BRANŻA: Konstrukcje stalowe

ZASIĘG DZIAŁANIA: Dwa województwa

EMISJA REKLAM: Facebook, Instagram, Audience Network

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Kluczowe wyniki kampanii

Ilość wypełnionych formularzy

0

Ilość wykonanych kampanii reklamowych

0

Ilość optymalizacji na koncie

0

Ilość wykonanych grafik

0