CASE STUDY: POSADZKI ŻYWICZNE

Jak wyjątkowe podejście naszej Agencji w miesiąc przyczyniło się do wzrostu ilości Klientów!

OPIS

Posadzki żywiczne cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Uważane, są za trwałe, ale wzbudzają też też sporo pytań, ponieważ bez braku odpowiedniej wiedzy wykonawcy, mogą powstawać w nich uszkodzenia. Naszemu Klientowi zależało na pozyskaniu nowych Klientów. Zaimplementowaliśmy piksel na jego stronie i ułożyliśmy odpowiednią strategię reklamową. 

WYZWANIA

Klient miał zbudowaną bardzo małą grupę odbiorców na social mediach oraz nie był rozpoznawalny na rynku. Musieliśmy w pierwszej kolejności zdobyć zaufanie potencjalnych Klientów, aby móc przejść do kampanii sprzedażowej. 

ROZWIĄZANIE

Przeprowadziliśmy z Klientem szczegółowy wywiad, który miał na celu zdobycie wszystkich niezbędnych informacji o produkcie. Musieliśmy również ustalić “kim jest jego Klient” oraz co łączy Klientów, którzy dotychczas się zdecydowali z nim na współpracę. 

Ciekawostką jest, że w większości kontaktowały się z nim kobiety, ale po wstępnej rozmowie, temat przejmowali ich mężowie, czy też partnerzy.

Po ustaleniu jeszcze kilku innych informacji z Klientem, uruchomiliśmy kampanie brandingowe, które miały na celu: 

W następnym kroku, kiedy uzbieraliśmy odpowiednią grupę odbiorców, uruchomiliśmy na nią ponownie kampanie z formularzami oraz z przekierowaniem na telefony. 

BRANŻA: POSADZKI

ZASIĘG DZIAŁANIA: POLSKA

EMISJA REKLAM: FACEBOOK, INSTAGRAM, AUDIENCE NETWORK

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Do Klienta odezwało się ponad 20 osób telefonicznie z zapytaniem o usługi. Formularz kontaktowy wypełniło  64 Klientów. Klient przyznał, że część osób, które pozostawiły kontakt, nie odebrały od niego telefonu. W pierwszym miesiącu udało mu się pozyskać siedmiu Klientów, co było na tyle satysfakcjonującym wynikiem, że zdecydował się na podniesienie budżetu reklamowego.  

Kluczowe wyniki kampanii

liczba wyświetleń

ponad 0

czas

0 miesiąc

Ilość zapytań

0

(nie licząc wiadomości na messengerze)