CASE STUDY: Biuro rachunkowe

Biuro rachunkowe - czyli, jak przejąć Klientów konkurencji oraz pozyskać takich, którzy są przed otwarciem firmy.

DESCRIPTION

Z biurami rachunkowymi już jest tak, że w większości musi się coś konkretnego wydarzyć, aby stały Klient chciał je zmienić. Powody bywają różne: od braku poczucia “zaopiekowania się” Klientem, po błędy biura rachunkowego, lub po prostu szukaniu sposobu na obniżenie kosztów miesięcznych.

 

W tym konkretnym przypadku postanowiliśmy, że podejdziemy do tematu w dwojaki sposób. Chcieliśmy w jednej kampanii dotrzeć do osób, które stoją przed decyzją o otwarciu działalności gospodarczej, jak i do tych, którzy chcieliby zmienić swoje obecne biuro rachunkowe. 

 

Klientowi zależało na pozyskaniu obu typów Klientów. W pierwszej kolejności postawiliśmy na ogólną reklamę biur rachunkowych. Klienci zaczęli się zgłaszać, jednak nasz kontrahent nie był do końca usatysfakcjonowany kosztem za pozyskanie zgłoszenia.

SOLUTION

Kierując się naszym doświadczeniem w branży, zadaliśmy Klientowi pytanie, czy jest możliwość, aby dla takiego Klienta przygotował specjalne, wyróżniające się na rynku warunki finansowe. Klient przystał na naszą propozycję. 

BRANŻA: Biuro rachunkowe

OPERATING RANGE: National

EMISJA REKLAM: Facebook, Audience Network, Instagram

Want to know more?

Do you want to join our satisfied clients? We are ready to collaborate, and our team of specialists will surely rise to the occasion. 

Results

Key results of the campaign

Obniżenie kosztów za kontakt o

0 %

Liczba pozyskanych kontaktów

0

Średni koszt za pozyskany kontakt

0 euros

Ilość wykonanych kampani

0

Number of people reached by the advertisement

0
en_GBEnglish