CASE STUDY: Biuro rachunkowe

Biuro rachunkowe - czyli, jak przejąć Klientów konkurencji oraz pozyskać takich, którzy są przed otwarciem firmy.

OPIS

Z biurami rachunkowymi już jest tak, że w większości musi się coś konkretnego wydarzyć, aby stały Klient chciał je zmienić. Powody bywają różne: od braku poczucia “zaopiekowania się” Klientem, po błędy biura rachunkowego, lub po prostu szukaniu sposobu na obniżenie kosztów miesięcznych.

 

W tym konkretnym przypadku postanowiliśmy, że podejdziemy do tematu w dwojaki sposób. Chcieliśmy w jednej kampanii dotrzeć do osób, które stoją przed decyzją o otwarciu działalności gospodarczej, jak i do tych, którzy chcieliby zmienić swoje obecne biuro rachunkowe. 

 

Klientowi zależało na pozyskaniu obu typów Klientów. W pierwszej kolejności postawiliśmy na ogólną reklamę biur rachunkowych. Klienci zaczęli się zgłaszać, jednak nasz kontrahent nie był do końca usatysfakcjonowany kosztem za pozyskanie zgłoszenia.

ROZWIĄZANIE

Kierując się naszym doświadczeniem w branży, zadaliśmy Klientowi pytanie, czy jest możliwość, aby dla takiego Klienta przygotował specjalne, wyróżniające się na rynku warunki finansowe. Klient przystał na naszą propozycję. 

BRANŻA: Biuro rachunkowe

ZASIĘG DZIAŁANIA: Polska

EMISJA REKLAM: Facebook, Audience Network, Instagram

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Kluczowe wyniki kampanii

Obniżenie kosztów za kontakt o

0 %

Liczba pozyskanych kontaktów

0

Średni koszt za pozyskany kontakt

0 zł brutto

Ilość wykonanych kampani

0

Ilość osób do których dotarła reklama

0