CASE STUDY: Nieruchomości

Historia o tym, jak po sześciu dniach od momentu uruchomienia kampanii, Klient podpisał pierwszą umowę !

OPIS

Klient zgłosił się do nas z chęcią pozyskania Klientów, którzy byliby zainteresowani sprzedaży swoich nieruchomości/gruntów. Zależało mu na pozyskaniu Klientów z Katowic, lub maksymalnie 17 km od Katowic. Temat był dla nas ambitny, ponieważ całkiem niedawno Facebook wprowadził aktualizację, która nie pozwala na kierowanie reklam tylko do osób z danych lokalizacji i emituje je również do osób, które przez te lokalizacje przejeżdżają. 

WYZWANIA

ROZWIĄZANIE

Mając do dyspozycji niezbyt wysoki budżet reklamowy zdawaliśmy sobie sprawę, że nawet testy trzydniowe, które wykonujemy dla Klienta, muszą być maksymalnie doprecyzowane. Pomógł nam fakt, że mieliśmy już doświadczenie w tej konkretnej branży, a komunikacja z Klientką od samego początku była na bardzo dobrym poziomie. 

 

Chwilę po podpisaniu z nami umowy, poprosiliśmy Klientkę o dostarczenie swoich zdjęć, które moglibyśmy wykorzystać w reklamach. Wielu Klientów nie ma swoich zdjęć lub po prostu nam ich nie przesyła – mimo naszych próśb. W takich przypadkach nie mamy innego wyjścia, jak korzystać ze zdjęć stockowych, które niestety, ale o wiele gorzej konwertują, niż te, które są naturalne. Na szczęście tutaj sytuacja była prostsza. 

 

Postawiliśmy na dialog w reklamie bezpośredni. Już jakiś czas temu zauważyliśmy, że reklamy w której właściciel bezpośrednio zwraca się do swojego Klienta, działają o niebo lepiej, niż gdy jego komunikacja jest w liczbie mnogiej, np.  “Znajdziemy dla Ciebie idealną nieruchomość!”.

BRANŻA: Nieruchomości

ZASIĘG DZIAŁANIA: Katowice +18km

EMISJA REKLAM: Facebook, Instagram, Audience Network

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Kluczowe wyniki kampanii

Ilość wypełnionych formularzy

0

Ilość wykonanych kampanii reklamowych

0

Ilość optymalizacji na koncie

0

Ilość wykonanych grafik (nie licząc poprawek)

0

Średni koszt za leada

0 zł brutto