CASE STUDY: Biuro rachunkowe

Biuro rachunkowe - czyli, jak przejąć Klientów konkurencji oraz pozyskać takich, którzy są przed otwarciem firmy.

DESCRIZIONE

Z biurami rachunkowymi już jest tak, że w większości musi się coś konkretnego wydarzyć, aby stały Klient chciał je zmienić. Powody bywają różne: od braku poczucia “zaopiekowania się” Klientem, po błędy biura rachunkowego, lub po prostu szukaniu sposobu na obniżenie kosztów miesięcznych.

 

W tym konkretnym przypadku postanowiliśmy, że podejdziemy do tematu w dwojaki sposób. Chcieliśmy w jednej kampanii dotrzeć do osób, które stoją przed decyzją o otwarciu działalności gospodarczej, jak i do tych, którzy chcieliby zmienić swoje obecne biuro rachunkowe. 

 

Klientowi zależało na pozyskaniu obu typów Klientów. W pierwszej kolejności postawiliśmy na ogólną reklamę biur rachunkowych. Klienci zaczęli się zgłaszać, jednak nasz kontrahent nie był do końca usatysfakcjonowany kosztem za pozyskanie zgłoszenia.

SOLUZIONE

Kierując się naszym doświadczeniem w branży, zadaliśmy Klientowi pytanie, czy jest możliwość, aby dla takiego Klienta przygotował specjalne, wyróżniające się na rynku warunki finansowe. Klient przystał na naszą propozycję. 

BRANŻA: Biuro rachunkowe

AREA DI OPERAZIONE: Nazionale

EMISJA REKLAM: Facebook, Audience Network, Instagram

Vuoi saperne di più?

Vuoi unirti ai nostri clienti soddisfatti? Siamo pronti a collaborare e il nostro team di specialisti sarà sicuramente all'altezza del compito. 

Risultati

Risultati chiave della campagna

Obniżenie kosztów za kontakt o

0 %

Liczba pozyskanych kontaktów

0

Średni koszt za pozyskany kontakt

0 euro

Ilość wykonanych kampani

0

Numero di persone raggiunte dalla pubblicità

0
it_ITItalian