CASE STUDY: UPADŁOŚCI KONSUMENCKIE

Czyli o tym, jak tego nie robić.

OPIS

Kancelaria zgłosiła się do nas z trzema problemami:

WYZWANIA

Dostaliśmy miesiąc czasu na udowodnienie tego, że jesteśmy warci swojej ceny. Poprzednia agencja nie realizowała oczekiwanej ilości kontaktów, co więcej nie były one odpowiedniej jakości. Przy upadłościach konsumenckich bardzo ważnym jest, aby dobrze sprofilować Klienta. Nie każdy Klient posiadający zadłużenie kwalifikuje się do upadłości konsumenckiej. Głównym problemem było, to że w dotychczasowych kampaniach zgłaszali się do Kancelarii prawie wszyscy z zadłużeniem, przez co Klient uważał, że jego budżet reklamowy jest przepalany. Co więcej, Kancelaria nie była usatysfakcjonowana z obsługi. Klient miał wrażenie, że to z jego strony, są podsuwane pomysły, a osoba zarządzająca kontem nieszczególnie jest zaangażowana, aby coś poprawić. 

Stanęły przed nami następujące wyzwania:

ROZWIĄZANIE

Punkt trzeci, jeszcze przed podjęciem współpracy wiedzieliśmy, że spełnimy. Cały nasz zespół jest zaangażowany w pracę w absolutnie z każdym Klientem. Nie ma u nas Klientów drugiej kategorii. W pierwszej kolejności skupiliśmy się na zwiększeniu ilości kontaktów. 

Okazało się, że poprzednia agencja dokonywała w kampaniach średnio 1 zmianę tygodniowo. Było to stanowczo za mało. Wyłączyliśmy działające kampanie opierając się na naszym doświadczeniu w tej branży. Konsultowaliśmy wspólnie sprawę i podjęliśmy decyzję wraz z Klientem o zmianie grafik reklamowych oraz profilu Klienta do którego będziemy kierować reklamy. Efekt był natychmiastowy. Ilość leadów, przy tym samym budżecie zwiększyła się o  62%. 

Kolejnym wyzwaniem jakie nas czekało, było podniesienie jakości kontaktu. Upadłość Konsumencka, jest trudną branżą pod kątem typu Klienta. Nie mamy tutaj na myśli sprofilowania go – ponieważ w tym mamy doświadczenie. Największą trudnością jest to, aby odebrał telefon. Takie osoby na co dzień mają mnóstwo telefonów od wierzycieli, więc odebranie telefonu, dla wielu z nich powoduje na tyle duży stres, że nie podejmuje się tej czynności 🙂 

Na szczęście istnieją sms-y, które uprzedzają Klienta w jakiej sprawie jest kontakt oraz różne inne metody, których pozwolimy sobie nie wymieniać w tym case study.  

BRANŻA: UPADŁOŚCI KONSUMENCKIE

ZASIĘG DZIAŁANIA: POLSKA

EMISJA REKLAM: Facebook, Instagram, Audience Network

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Klient przedłużył z nami współpracę, w dalszym ciągu jest naszym Klientem i wspieramy go w wielu innych projektach.

Kluczowe wyniki kampanii

Ilość zgłoszonych Klientów

0

Średni koszt pozyskania leada

0 zł brutto

Ilość osób do których dotarła reklama

0

Ilość założonych kampanii

0 +

Ilość przygotowanych reklam

0 +

Ilość optymalizacji na koncie

0 +