CASE STUDY: Produkt cyfrowy

Czyli o tym, jakie sukcesy odnoszą nasi Klienci na rynkach zagranicznych

OPIS

Klient zgłosił się do nas z polecenia. Zależało mu na sprzedaży swojego produktu na rynkach zagranicznych (cała Europa + USA). Jego budżet miesięczny wynosił prawie 40 000 euro/miesięcznie. Głównym celem, było obniżenie kosztu za dokonanie zakupu w stosunku do jego obecnych wydatków w Google Ads. Chciał również pozyskać informację, dotyczącą tego, który rynek ma największy potencjał, aby móc zestawić te dane z Google. Zależało mu również na zbudowaniu grupy remarketingowej oraz zwiększeniu wartości zamówień.

WYZWANIA

ROZWIĄZANIE

W pierwszej kolejności zaczęliśmy testować wszystkie lokalizacje interesujące Klienta, wychwytując jednocześnie te, które po pierwszych godzinach emisji wykazywały największe zainteresowanie produktem. Pierwsze testy dotyczyły:

Po 72h na podstawie wyników stwierdziliśmy, że wideo będzie miało kluczowe znaczenie w przyszłych kampaniach reklamowych. Obniżyliśmy budżet reklamowy i czekaliśmy ok. 24h na dostarczenie wideo, wg. naszych wytycznych. Przez kolejne dni wykonywaliśmy testy, które przyniosły zakupy, utrzymując koszt na poziomie 4 euro/zakup. W miesiąc zbudowaliśmy grupę remarketingową, określiliśmy najlepszy rynek zbytu oraz doprecyzowaliśmy grupę odbiorców. 

BRANŻA: Produkt cyfrowy

ZASIĘG DZIAŁANIA: Cała Europa + USA

EMISJA REKLAM: Facebook, Instagram, Audience Network

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Klient był bardzo zadowolony, ponieważ spełniliśmy wszystkie jego oczekiwania. Wartością dodaną był fakt, że na wszystkie działania zostało przeznaczone o wiele mniej budżetu reklamowego, niż początkowo zakładał. 

Kluczowe wyniki kampanii

Średni koszt za zakup

0 euro

Ilość zakupów

0

Liczba wyświetleń reklamy

0