CASE STUDY: Kredyty pod hipotekę

Udowadniamy, że niski budżet nie musi być wyznacznikiem braku efektów

OPIS

Zgłosił się do nas Klient, który w swoich usługach oferował kredyty. Miał bardzo niski budżet reklamowy na poziomie około 600 zł netto/ miesięcznie, wliczając w to, już budżet reklamowy.

ROZWIĄZANIE

Z pomocą przyszedł tu portal www.tuznajde.pl z wykupioną usługą promowania w social mediach. Klient miał do wyboru trzy cele reklamowe:

Zdecydował się na kampanię reklamową na telefony. 

BRANŻA: Kredyty pod hipotekę

ZASIĘG DZIAŁANIA: Polska

EMISJA REKLAM: Tuznajde.pl, Facebook, Audience Network, Instagram

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Kluczowe wyniki kampanii

Liczba połączeń telefonicznych

0

Pozyskani Klienci zainteresowani kredytem

Klient współpracuje z nami do dnia dzisiejszego