CASE STUDY: Drukarnia

Czyli o tym, jak przypominamy się Klientom … NAGLE!

OPIS

Dość zabawna historia, w której Klient podpisał z nami umowę w wakacje i o nas zapomniał … na pięć miesięcy. Kontaktowaliśmy się, dzwoniliśmy, ale dosłownie zapadł się pod ziemię. Z racji tego, że faktura nie została opłacona, wyszliśmy z założenia, że po prostu zrezygnował. Jakież było nasze zdziwienie, gdy pewnego listopadowego poranka, odebraliśmy telefon i usłyszeliśmy “jestem gotowy do kampanii!”. Natychmiast zabraliśmy się do realizacji zamówienia. Klientowi zależało na pozyskaniu Klientów na druk billboardów oraz gadżetów reklamowych.

WYZWANIA

ROZWIĄZANIE

Zasugerowaliśmy przeprowadzenie dwóch odrębnych typów kampanii, zahaczając o święta. Niestety, startowanie z świątecznymi kampaniami reklamowymi na ostatni moment, nigdy nie przyniesie nam zadowalających kosztów za pozyskanie kontaktu, który w tym przypadku wynosił ponad 70 zł brutto.  W naszej ocenie była to zbyt wysoka stawka. Po dwóch tygodniach walki z kosztem, nie poddaliśmy się i zmieniliśmy strategię. Specjalista podpowiedział Klientowi, aby podniósł ceny, ponieważ po naszym wywiadzie, okazało się, że były stanowczo poniżej rynkowej – i mogły wzbudzać nieufność. 

BRANŻA: DRUK

ZASIĘG DZIAŁANIA: POLSKA

EMISJA REKLAM: Facebook, Instagram, Audience Network

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Wyniki

Kluczowe wyniki kampanii

Klient przedłużył z nami umowę na dłuższy okres.

Ilość wypełnionych formularzy

0

Ilość wykonanych kampanii reklamowych

0

Ilość wykonanych grafik

0

Ilość optymalizacji na koncie

0

Liczba wiadomości w messengerze

0