CASE STUDY: Agroturystyka

Idealna strategia, która potwierdziła nasz profesjonalizm i wiedzę.

OPIS

W Polsce branża agroturystyczna rozwija się bardzo dynamicznie, oferując coraz więcej opcji dla wymagających klientów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Obiekty, położone w malowniczych zakątkach naszego kraju, zachwycają nie tylko bogactwem natury, ale również bardzo wysokim standardem usług oraz niepowtarzalnym charakterem, dbając o najdrobniejsze detale i zadowolenie gości. Ciepła domowa atmosfera, niezapomniane widoki przyciągają  miłośników natury z całego świata.

WYZWANIA

Agroturystyka powinna kłaść duży nacisk na rozwój marki indywidualnej, koncentrując się nie tylko na budowaniu wizerunku, ale także na pozyskiwaniu Klientów na własną rękę. Dzięki temu obiekty będą mogły pominąć pośredników w systemie rezerwacji i jednocześnie dbać pozytywnie o swój wizerunek. 


W przypadku tego konkretnego Klienta, dotychczasowa słaba widoczność w mediach społecznościowych oraz brak długoterminowej strategii przyczyniały się do tego, że większość płatnych rezerwacji pochodziła z zewnętrznych platform, generując dodatkowe koszty prowizyjne.

ROZWIĄZANIE

Stworzyliśmy na nowo strategię reklamową dla Klientki. Wprowadziliśmy kampanie leadowe, które w tym przypadku okazały się niezwykle skuteczne. Nie tylko osiągnęły imponujące zasięgi na poziomie 3 527 266 w ciągu zaledwie kilku miesięcy, ale przede wszystkim zwiększyły one rezerwacje o 96% w porównaniu do poprzedniego roku. 

Agroturystyka

ZASIĘG DZIAŁANIA: Polska

EMISJA REKLAM: Facebook, Instagram, Audience Network

Chcesz wiedzieć więcej?

Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Jesteśmy gotowi do współpracy, a zespół naszych spechalistów z pewnością stanie na wysokości zadania. 

Kluczowe wyniki kampanii

Nie tylko zwiększyliśmy świadomość marki Klientki w mediach społecznościowych, ale przede wszystkim skutecznie podnieśliśmy ilość rezerwacji. Według informacji dostarczonych nam przez właściciela obiektu, w miesiąc wypełniliśmy kalendarz na prawie cały rok. Zastosowaliśmy strategię wyważonego połączenia kampanii brandingowych z kampaniami na pozyskanie kontaktów.

Wzrost liczby rezerwacji obiektu o

0 %

Liczba zapytań z Facebooka

0