Wideo

Popularne powiedzenie głosi, że jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów. Logicznym jest więc, że materiał wideo potrafi ich przekazać jeszcze więcej, w atrakcyjnej formie, która przyciąga uwagę i zostaje w pamięci na dłużej. Nic więc dziwnego, że jednym z najpopularniejszym serwisów w Polsce jest YouTube, a jego potencjał można wykorzystać także do promocji firmy, a także jej produktów czy usług.

Jeżeli uważasz, że Twoja firma powinna komunikować się z Klientami także poprzez wideo, to dobrze trafiłeś. Mamy na to sprawdzone pomysły.

Reklama wideo

Jak powstaje materiał wideo?

Wbrew pozorom proces produkcji materiału wideo wcale nie musi być skomplikowany. Wszystko zależy oczywiście od rodzaju filmu, ale wizyta ekipy na miejscu nie w każdym przypadku będzie konieczna. Wszystko to za sprawą biblioteki materiałów, która pozwala nam tworzyć unikalne kreacje dla firm z niemal wszystkich branż.

Nasza propozycja pozwala przetestować potencjał prezentacji wideo bez konieczności angażowania budżetu typowego dla standardowych produkcji filmowych. Przygotowujemy filmy, które w interesujący sposób przekazują informacje na temat firmy, jej wybranych lub wszystkich produktów, wraz ze ścieżką dźwiękową i opcjonalnie podkładem lektorskim. To wszystko sprawia, że własne wideo jest w zasięgu praktycznie każdej firmy.

Gdzie publikujemy wideo?

Gotowy materiał wideo ma bardzo szerokie zastosowanie, a jego odpowiednie przygotowanie pozwala posługiwać się nim przez długi czas. Wszystkie tworzone przez nas prezentacje wideo mają rozdzielczość HD, co pozwala publikować je nie tylko w Internecie, ale także na ekranach reklamowych czy nawet w telewizji. Materiały wideo doskonale sprawdzają się także podczas targów czy konferencji branżowych.

Podstawowy i rekomendowany przez nas zakres publikacji filmów wideo obejmuje stronę internetową oraz media społecznościowe, w tym przede wszystkim YouTube. W serwisie tym możliwe jest zarówno skorzystanie z naszego kanału lub utworzenie nowego kanału poświęconego wyłącznie materiałom związanym z jedną firmą. W przypadku drugiej opcji zalecane jest stworzenie przynajmniej kilku różnych filmów i sukcesywne dodawanie kolejnych.

Wybierz rozwiązanie dla siebie

Strategia tworzenia komunikacji wideo w przypadku każdej firmy wygląda inaczej. Poniżej prezentujemy popularne rozwiązania, które mogą stanowić punkt wyjścia do planowania dalszych działań. Każdorazowo przygotowanie wideo poprzedzamy analizą potencjału i konkurencji, dzięki czemu przekaz jest nie tylko efektowny, ale także efektywny.

firma

Wizytówka firmy w postaci filmu wideo. Publikacja na stronie i w naszym kanale na YouTube.

produkty

Prezentacje poszczególnych produktów w formie wideo. Publikacja na firmowym kanale.

VIDEO MIX

Zestaw różnorodnych filmów dotyczących firmy i jej produktów lub usług.

Promocja na YouTube

Twój film jako reklama przed innymi materiałami wideo w serwisie YouTube lub na Facebooku.

Inne rozwiązania dla Twojej firmy