Kampanie w social mediach
Facebook to bezsprzecznie najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie. Także w Polsce cieszy się on mianem zdecydowanego lidera i dlatego jest to doskonałe miejsce do promocji firmy. Dzięki temu Klienci mogą stać się naszymi fanami, a zbudowana wokół marki społeczność może przełożyć się na zwiększoną sprzedaż.
Samo założenie firmowej strony na Facebooku to jednak zdecydowanie zbyt mało, aby w pełni wykorzystać potencjał tego serwisu. Wtedy z pomocą przychodzą kampanie w social mediach.

Cele kampanii w social mediach
Każda kampania realizowana jest indywidualnie, a strategia działań ustalana jest na podstawie celów, które chcesz osiągnąć. Wybierz z poniższej listy co interesuje Ciebie najbardziej, a my zajmiemy się resztą:
- Przekierowania do strony www – kampania mająca na celu skierowanie jak największej liczby osób na Twoja stronę internetową;
- Wideo – reklama, której celem jest jak uzyskanie jak największej liczby odtworzeń Twojego wideo;
- Wiadomości – reklama, której celem jest zwiększenie liczby zapytań o Twoje produkty lub o ofertę w Messengerze;
- Leady – reklama, której celem jest pozyskanie danych kontaktowych do Twoich potencjalnych Klientów (np. imię, nazwisko, numer telefonu itp.);
- Ruch w firmie – reklama, której celem jest wyświetlanie oferty Twojej firmy osobom, które są w pobliżu;
- Aktywność – reklama, której celem jest zwiększenie aktywności dotyczących Twojej firmy na Facebooku (np. komentarze, polubienia, udostępnienia, zapytania ofertowe itp.);
- Pozyskiwanie realnych fanów dla Twojego fanpage’a – reklama, której celem jest pozyskanie większej ilości fanów. Są to realne osoby, gdyż nie korzystamy z fikcyjnych kont;
- Remarketing – dotarcie z reklamą do osób, które miały już styczność z Twoją firmą, ale z różnych powodów nie dokonały zakupu lub nie skorzystały z Twojej oferty;
- Kampania na porzucone koszyki – kampania skierowana jest do osób, których sklep internetowy ma dużą ilość porzuconych koszyków. Powracamy do tych osób ponownie, z lepszą ofertą.
Więcej niż Facebook
Kampanie w mediach społecznościowych mają na celu promocje Twojej firmy wśród na Facebooku. To jednak nie wszystko! Korzystamy także z sieci reklamowej Audience Network, która pozwala docierać do użytkowników Facebooka, nawet wtedy, gdy przeglądają oni inne strony w Internecie.
Audience Network to sieć serwisów i aplikacji, którzy podjęli współpracę z Facebookiem. To właśnie dzięki temu Facebook może prezentować swoje reklamy w serwisach, takich jak WP, Gazeta.pl, Pudelek.pl czy Money.pl (oraz w tysiącach innych miejsc). Wszystkie przekazy reklamowe emitowane na zewnętrznych serwisach są dobierane na podstawie ustawień kampanii, a więc docierają do odpowiedniej grupy użytkowników.
Formaty reklam na Facebooku
Facebook oferuje wiele formatów reklamowych, a ich właściwy dobór ma kluczowy wpływ na efektywność kampanii. Dlatego zamiast uczyć się na własnych błędach, możesz po prostu skorzystać z naszego doświadczenia, które wynika z dziesiątek zrealizowanych z powodzeniemi kampanii w mediach społecznościowych. Dostępność formatów reklamowych zależy od ustalonego dla danej kampanii celu.
Efektywność reklam
Dobra kampania reklamowa powinna mieć jasno zdefiniowany cel, odpowiednio dobrane kreacje i formaty reklamowe oraz… efekty. Poniżej możesz zobaczyć, jakie rezultaty przyniosły niektóre z dotychczas zrealizowanych przez nas kampanii. To właśnie one sprawiają, że Klienci tak chętnie przedłużają z nami współpracę.