SEO

Każdego roku Google wprowadza średnio kilkaset zmian w algorytmach swojej wyszukiwarki. Czasami są to niewielkie modyfikacje, wpływające na nieznaczną ilość zapytań, ale nierzadko są to potężne aktualizacje, które potrafią z dnia na dzień wywrócić wyniki wyszukiwania o 180 stopni. Dlatego tak ważne jest stałe reagowanie na zachodzące zmiany i odpowiednie dostosowywanie strony internetowej. Działania te określane są często jako SEO.

W codziennej pracy stawiamy na pozycjonowanie zgodne z kluczowymi wytycznymi Google. Dzięki temu nasze działania są nie tylko skuteczne, ale także bezpieczne.

Jak działa pozycjonowanie?

W pozycjonowaniu pewne jest tylko to, że nic nie jest pewne. Częste aktualizacje algorytmów Google sprawiają, że działania optymalizacyjne w dużej mierze polegają na codziennym monitoringu i wprowadzaniu drobnych modyfikacji. To dlatego pozycje stron internetowych zmieniają się niemal każdego dnia, a efektów wprowadzonych poprawek nie da się zweryfikować od razu.

Z uwagi na to, że zasady tej nierównej gry ustalają wyłącznie inżynierowie Google, to w przypadku pozycjonowania mamy do czynienia z usługą starannego działania, a nie z góry określonego rezultatu. To sprawia, że niektórzy wybierają drogę na skróty, stosując metody zabronione przez Google. Niestety konsekwencje takich działań mogą przybrać zły obrót i skutkować np. obniżeniem pozycji lub całkowitym usunięciem z wyszukiwarki.

Bezpieczna strategia SEO

Nasza oferta w zakresie pozycjonowania powstała na bazie wieloletnich doświadczeń ze stronami różnej wielkości. Dzięki temu zawsze stosujemy indywidualną strategię SEO – inną dla serwisu lokalnej firmy, a inną dla witryn, które potrzebują zasięgu na poziomie województwa czy całego kraju. Wiemy, że tylko konsekwentnie realizowana strategia przynosi w dłuższym horyzoncie rezultaty w postaci większego ruchu na stronie i zwiększonej sprzedaży.

Nasze podejście zakłada prowadzenie działań SEO w oparciu o stałą analizę danych, rozbudowany mechanizm testowania i szybkie odpowiadanie na zmieniające się wymogi Google. Dlatego oferujemy naszym Klientom pozycjonowanie, które jest dostosowane do potencjału ich strony internetowej, lokalizacji i poziomu konkurencji. Taki produkt to odpowiedni wybór także dla Twojej firmy.

Wybierz rozwiązanie dla siebie

Każda strona to dla nas zupełnie nowy projekt. Dlatego nie mamy gotowych pakietów, a warunki współpracy każdorazowo określane są na podstawie analizy potrzeb i potencjału. Już na początku ustalamy generalny kierunek, który w dużej mierze zależy do obszaru, na którym firma świadczy swoje usługi, co obrazują poniższe warianty.

MIASTO

Firmy, które świadczą usługi na terenie jednego miasta lub miejscowości.

REGION

Firmy, które świadczą swoje usługi na terenie jednego lub kilku województw.

KRAJ

Firmy o zasięgu ogólnopolskim, którym zależy na bardzo szerokiej widoczności.

Serwisy specjalne

Oferta dla firm, które z uwagi na specyfikę działania wymagają specjalnych działań.

Inne rozwiązania dla Twojej firmy