Strona główna » Oferta » Grafika reklamowa

Grafika reklamowa

Spójna identyfikacja wizualna firmy, to jeden ze sprawdzonych pomysłów na budowę wizerunku w oczach potencjalnych Klientów. Logo, baner czy zdjęcie powitalne to elementy, które mogą wpływać na zaufanie do marki i składać użytkownikom obietnicę dobrze wykonanej usługi. Materiały graficzne można z powodzeniem wykorzystać na stronie, w mediach społecznościowych czy w materiałach drukowanych.

Nasi graficy mogą przygotować dla Ciebie pełną oprawę graficzną lub jej poszczególne elementy.

Grafika reklamowa

Jakie projekty tworzycie?

Dla naszych Klientów przygotowujemy m.in.:

  • wizytówki – jedno- i dwustrone, w kolorze oraz w czerni. Proste i minimalistyczne lub zawierające większą ilość informacji. Niezależnie od tego, jaki styl wiztówki wybierzesz dla siebie, z przyjemnością ją zaprojektujemy. Ceny zaczynają się już od 290 zł netto.
  • logo – znak słowno-graficzny, który będzie podstawą identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy. Projektujemy logotypy, które można wykorzystać zarówno w materiałach on-line, jak i w druku. Ceny rozpoczynają się już od 399 zł netto i obejmują maksymalnie 3 zmiany pierwotnego projektu.
  • baner reklamowy na stronę – grafika promująca firmę, jej produkty lub usługi. Może być publikowana w ramach autopromocji na własnej stronie lub wykorzystana do reklamowania firmy na innych stronach. Cena już od 149 zł netto.
  • zdjęcie powitalne na Facebooka – wizytówka graficzna Twojego fanpage’a na Facebooku. Zapewniamy zgodność z wytycznymi Facebooka dotyczącymi odpowiedniego formatu i rozmiaru. Cena już od 100 zł netto.
  • menu A4 – jeżeli działasz w branży gastronomicznej, to możemy zaprojektować dla Ciebie estetyczną i czytelną kartę menu. 

Czy mojej firmie potrzebne jest logo?

Oczywiście żadna firma nie obowiązku posiadania własnego logo, ale trudno wyobrazić sobie działania marketingowe bez charakterystycznej dla firmy grafiki. Wielu Klientów przed kontaktem z daną firmą zapoznaje się z jej stroną internetową, ofertą czy opiniami w sieci. W wielu przypadkach to właśnie logo jest pierwszą rzeczą na którą zwracają uwagę.

Identyfikację wizualną firmy można porównać do wyglądu człowieka. To właśnie ona ma wpływ na pierwsze wrażenie, to jak jesteśmy postrzegani i jakie oczekiwania względem marki może mieć potencjalny Klient. W myśl zasady, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, warto zadbać o to, by logo czy firmowy papier były wykonane na najwyższym poziomie.

Inne rozwiązania dla Twojej firmy