Strona główna » Oferta » Google Ads

Google Ads

Google Ads to system reklamowy, który zastąpił Google AdWords. Chociaż ostatnia zmiana dotyczyła już w zasadzie tylko nazwy, to na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się o wiele więcej. Dzisiaj Google oferuje szereg różnorodnych rozwiązań reklamowych, wśród których już tylko część jest oparta na słowach kluczowych.

Tworzymy i optymalizujemy kampanie reklamowe w Google Ads. Przejrzyste zasady i dbałość o szczegóły to nasze główne przewagi konkurencyjne.

Google Ads

Co można reklamować w Google Ads?

Poza drobnymi wyjątkami, w Google Ads można reklamować w zasadzie wszystkie produkty i usługi. Z poziomu jednego konta uzyskasz dostęp do form promocji w wyszukiwarce Google, innych serwisach tej firmy (np. YouTube czy Gmail), a także w sieci reklamowej zrzeszającej tysiące serwisów partnerskich. To sprawia, że możliwości są niemal nieograniczone.

Możemy przygotować dla Twojej firmy zarówno reklamy tekstowe, graficzne, jak i wideo. Dzięki elastycznym formatom do naszej dyspozycji są reklamy responsywne, a także natywne, których forma upodabnia się do miejsca emisji. Możliwe jest reklamowanie zarówno tradycyjnych stron firmowych, a za sprawą dedykowanych rozwiązań, także sklepów internetowych. Wszystko to w modelach efektywnościowych – np. rozliczane według liczby kliknięć czy odtworzeń.

Nasza filozofia działania w Google Ads

Nasza filozofia w przypadku Google Ads opiera się na pełnej przejrzystości. To dlatego Twoje kampanie będą realizowane poprzez konto należące do Ciebie – zawsze będziesz miał do niego dostęp. Dzięki temu nasze rozliczenia będą rozdzielone na dwa kanały – osobną fakturę otrzymasz z Google (wyłącznie za koszty kliknięć), a osobną od nas (wyłącznie za obsługę budżetu mediowego). Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas także podsumowujący raport.

Drugim fundamentem naszych działań jest dbałość o szczegóły. Nasza praca nie kończy się na utworzeniu kampanii, a najlepsze efekty można osiągnąć dzięki systematycznej optymalizacji konta. Wszystkie konta naszych Klientów są objęte stałym monitoringiem, który obejmuje reagowanie na zmiany, wynikające np. z działań konkurencji lub modyfikacji algorytmów Google. Dzięki temu im dłużej trwają kampanie, tym ich efekty są lepsze.

Wybierz rozwiązanie dla siebie

Google oferuje tysiące możliwych wariantów realizacji kampanii w systemie Google Ads. Zarekomendujemy odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie, a jego podstawę stanowić będzie jedna z poniższych opcji. W niektórych przypadkach najlepszą strategią może okazać się łączenie różnych działań w całość.

LINKI

Tradycyjna kampania oparta o linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.

SHOPPING

Forma reklamy w wyszukiwarce dostępna wyłącznie dla sklepów internetowych.

REMARKETING

Reklama podążająca za użytkownikiem, który wcześniej odwiedził stronę.

gsp

Reklama trafiająca do skrzynek odbiorczych użytkowników poczty Gmail.

Galeria reklam

Zastanawiasz się jak będzie wyglądać Twoja reklama? Poniższa galeria prezentuje przykładowe reklamy dla firm z różnych branż. Ostateczny wygląd Twoich reklam będzie zależeć od wielu czynników, ale nie będzie on znacząco odbiegać od poniższych przykładów. 

Reklama produktowa

Reklama produktowa w Google Shopping Ads
Dzięki Google Shopping, produkty z Twojego sklepu internetowego mogą być zaprezentowane w wynikach wyszukiwania wraz ze zdjęciem, nazwą, ceną i przekierowaniem do sklepu.

Linki sponsorowane

Link sponsorowany - przykład
Linki sponsorowane występują wyłącznie w formie tekstowej. Są prezentowane nad oraz pod wynikami wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe i w ustalonym zasięgu geograficznym.

Remarketing

Przykład reklamy remarketingowej
Remarketing to tekstowa lub graficzna reklama, która podąża za użytkownikiem. Warunkiem wyświetlenia reklamy jest uprzednia wizyta na Twojej stronie internetowej.

Inne rozwiązania dla Twojej firmy