Google Ads
Google Ads to system reklamowy, który zastąpił Google AdWords. Chociaż ostatnia zmiana dotyczyła już w zasadzie tylko nazwy, to na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się o wiele więcej. Dzisiaj Google oferuje szereg różnorodnych rozwiązań reklamowych, wśród których już tylko część jest oparta na słowach kluczowych.
Tworzymy i optymalizujemy kampanie reklamowe w Google Ads. Przejrzyste zasady i dbałość o szczegóły to nasze główne przewagi konkurencyjne.

Co można reklamować w Google Ads?
Poza drobnymi wyjątkami, w Google Ads można reklamować w zasadzie wszystkie produkty i usługi. Z poziomu jednego konta uzyskasz dostęp do form promocji w wyszukiwarce Google, innych serwisach tej firmy (np. YouTube czy Gmail), a także w sieci reklamowej zrzeszającej tysiące serwisów partnerskich. To sprawia, że możliwości są niemal nieograniczone.
Możemy przygotować dla Twojej firmy zarówno reklamy tekstowe, graficzne, jak i wideo. Dzięki elastycznym formatom do naszej dyspozycji są reklamy responsywne, a także natywne, których forma upodabnia się do miejsca emisji. Możliwe jest reklamowanie zarówno tradycyjnych stron firmowych, a za sprawą dedykowanych rozwiązań, także sklepów internetowych. Wszystko to w modelach efektywnościowych – np. rozliczane według liczby kliknięć czy odtworzeń.
Nasza filozofia działania w Google Ads
Nasza filozofia w przypadku Google Ads opiera się na pełnej przejrzystości. To dlatego Twoje kampanie będą realizowane poprzez konto należące do Ciebie – zawsze będziesz miał do niego dostęp. Dzięki temu nasze rozliczenia będą rozdzielone na dwa kanały – osobną fakturę otrzymasz z Google (wyłącznie za koszty kliknięć), a osobną od nas (wyłącznie za obsługę budżetu mediowego). Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas także podsumowujący raport.
Drugim fundamentem naszych działań jest dbałość o szczegóły. Nasza praca nie kończy się na utworzeniu kampanii, a najlepsze efekty można osiągnąć dzięki systematycznej optymalizacji konta. Wszystkie konta naszych Klientów są objęte stałym monitoringiem, który obejmuje reagowanie na zmiany, wynikające np. z działań konkurencji lub modyfikacji algorytmów Google. Dzięki temu im dłużej trwają kampanie, tym ich efekty są lepsze.
Wybierz rozwiązanie dla siebie
Google oferuje tysiące możliwych wariantów realizacji kampanii w systemie Google Ads. Zarekomendujemy odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie, a jego podstawę stanowić będzie jedna z poniższych opcji. W niektórych przypadkach najlepszą strategią może okazać się łączenie różnych działań w całość.
LINKI
Tradycyjna kampania oparta o linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.
SHOPPING
Forma reklamy w wyszukiwarce dostępna wyłącznie dla sklepów internetowych.
REMARKETING
Reklama podążająca za użytkownikiem, który wcześniej odwiedził stronę.
gsp
Reklama trafiająca do skrzynek odbiorczych użytkowników poczty Gmail.
Wypełnij formularz, oddzwonimy do 15 minut!
Galeria reklam
Zastanawiasz się jak będzie wyglądać Twoja reklama? Poniższa galeria prezentuje przykładowe reklamy dla firm z różnych branż. Ostateczny wygląd Twoich reklam będzie zależeć od wielu czynników, ale nie będzie on znacząco odbiegać od poniższych przykładów.